RADIO VOCATIV

luni, 14 mai 2012

1.spiritul teilor s-a topit în noi - 2. ja, ja- 3. eros (C&M)


spiritul teilor s-a topit în noi

spiritul teilor pluteşte drogat între mine şi tine
împins de o noapte obraznică

braţele tale îmi bandajează trupul
cu atingeri sălbatice
cuibarele palmelor aspre frământă o parte din mine
stârnind păcatul
flacără nemernică

ne respirăm unul pe celălalt gustându-ne
în sărutări viscerate de tainele plăcerii

bestie
te simt invadându-mi fiecare por
te simt dorindu-ţi îngemănarea
te simt tremurând în parfumul de tei

te-ai strecurat posesiv în singurătatea mea
iar el s-a topit în noi

***


ja, ja!


am fost gogoaşa înfuriată din care te-ai înfruptat întreaga noapte

am făcut dragoste
când pe plantaţiile de bumbac unde a trudit unchiul tom
(acolo săruturile florilor albe s-au lipit de trupurile năduşite ca aşternuturile tăvălite de dorinţe)

când în pădurile înzăpezite ale rusiei tolstoiene
înconjuraţi de lupii înfometaţi care nu îndrăzneau să se apropie
amândoi ardeam ca flăcările iadului
zăpada plângea sub noi
gerul muşca din trupuri pasiunea
karenina şi vronski se devorau din nou


erai în mine
puternic
ai spart zidurile berlinului
pănă când am devenit o singură germanie
liberă
ja ja frei

***




eros
atentie nu intraţi, câine rău! + 16 (poezie obraznică)+16

nu m-ai vrut
satană
ţi-aduceam cafeaua la pat odată cu soarele
torceam ca o pisică la picioarele tale

uneori jucam rolul inocentei
care zice nu
dar care-şi doreşte un da cât toate păcatele pământului
***
alteori eram supusă ca o măicuţă rugându-se în altar
goală
sub privirile călugărilor
topite
ca lumânările în timpul liturghiei

iart-o Doamne că nu ştie ce face
vorbeau ochii ridicaţi spre cer
mâinile pieptănau bărbile gândind la pubisul virgin
ipocriţilor
degeaba vă ţineţi în frâu erecţia
ea n-are biblie şi nici Dumnezeu
***
spovedeşte-te spurcatule
şi spune-mi ce drăcoaică te-a tăvălit în focul iadului
de-ai lăsat în urmă
cerul




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Share |