RADIO VOCATIV

luni, 14 mai 2012

Ieşită din context - C&M



în noaptea asta moartea
şi-a pus genunchii pe sufletul meu
de parca m-ar fi pregătit
să-l dau afară
ca pe o naştere forţată

în noaptea asta
pentru prima dată
nu m-am opus
şi-am trecut dincolo
în peştera umedă întunecată şi rece
unde copii cu aripi zâmbesc atârnaţi cu capul în jos
ţipete
ecoul imită ţipete neînţelese

haite de lupi se năpustesc în mintea mea
sfâşiind ultima forţă prin care încep să scap
să fug tot mai departe
de mine
spre lumina din colţ unde soarele
se scurge pe zidul intunecat
ca igrasia în casele vechi

umbre 
peste tot umbre îşi întind falangele spre mine
încearcă să mă prindă
să mă



ţiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


domnule doctor, pacienta...

C&M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Share |