RADIO VOCATIV

marți, 10 iulie 2012

Maria, femeia copil


bună drăguţă''

aşa întâmpină fiecare trecător râzând
pe acelaşi trotuar
în faţa aceluiaşi supermarket
în şezut pe cartoane balansându-se pe o melodie auzită doar de ea
câinii sunt prietenii ei
îşi ţin de cald în zilele friguroase
are o lume frumoasă în depozitul întunecat de vieţi pasagere
din mila lor trăieşte

i-am dat o portocală de Valentine's day
a primit-o inocent cu zâmbet larg
ca pe un ursuleţ de pluş

,,mă cheamă maria /tu ai un iubit?''
am râs amuzată
,,ştii că şi eu am unul?''
gândurile mele îşi dădeau coate chicotind
,,e Dumnezeu
şi el mă iubeşte pe mine''

vorbele ei parcă mi-au pălmuit sufletul

mi-am ridicat privirea spre cer
Doamne, uneori am impresia că nu exişti

de ce mă simt atât de murdară 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Share |