RADIO VOCATIV

vineri, 7 septembrie 2012

Radio3P - Pariu pe Prietenie şi Bocancul Literar prezintă...






Profil radiofonic Viorel Gongu

Claudia Minela, Radio3P & Radio Feel Music vă invită vineri, 7 septembrie 2012, la ora 20:00, în emisiunea ,,Vieţi între coperte’’, o emisiune care-şi propune să promoveze literatura contemporană. Invitatul serii - scriitorul  Viorel Gongu - care ne va prezenta noua sa carte ,,Cămaşa de noapte’’, un puzzle, proză scurtă, ce asamblat, formează omul şi viaţa cu neajunsurile şi bucuriile ei, cu amintirile rămase în albumul nealterat de timp al sufletului. ,,Violul’’, ‘’ Concertul pentru vioară nr.5 K 219 de Mozart’’, ‘’Luminile  s-au stins’’, ‘’Lumea lui Lem’’ sunt doar câteva titluri ale creaţiilor aduse în discuţie. Vă aşteptăm cu întrebări, păreri, sugestii şi dedicaţii pe Id messenger radio3P :  prietenieradio@yahoo.com

   Winamp Radio3P - http://5.154.84.31:8883/listen.pls
Radio Feel music - http://www.radiofeelmusic.eu/


Audiţie plăcută!

Un comentariu:

  1. Multumesc mult Alex,cuvintele tale mi-au mers la casa sufletului. Fara cei doi buni prieteni ai mei(unul din ei esti tu), care m-au sustinut si ma sustin, Radio3P n-ar fi existat. Stangacia mea in tehnica m-a determinat sa renunt de ,,n'' ori, dar sustinerea si sprijinul vostru mi-au dat aripi. Acum imvat sa zbor, daca voi reusi sa ma inalt suficient de mult, astfel incat emisiunile mele sa aiba audienta, vi se datoreaza. Voi sunteti aripile mele. Multumesc!
    cu prietenie, admiratie si pretuire
    Clau
    ave

    RăspundețiȘtergere

Share |